poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Aptus

https://www.facebook.com/aptuspet/

Jakiś czas temu zamówiłam próbkę SZAMPONU DLA PSA byłam bardzo ciekawa jak się spisze ponieważ nie wszystkie szampony dla psów odpowiadają naszej suni. Gdyż jest ona kundelkiem i na mieszaną sierść nie zawsze dobrze wygląda po kąpieli czasami zdarza się że muszę wykąpać ją jeszcze raz na drugi dzień. 

Szampon ORIPRU dla psów i kotów zawiera:
-allantoinę, która przyspiesza regenerację skóry 
-skrobię, która ogranicza swędzenie 
-glicerynę, która poprawia nawilżenie skóry 
-naturalny składniki bariery lipidowej, która zapobiega podrażnieniom skóry i ułatwia rozczesywanie 
- środki powierzchniowo czynne, które oczyszczają i przywracają blask włosom, a nie powodują podrażnienia skóry 
- substancje zapachowe, które nie powodują uczuleń 
Wszystko się zgadza dodatkowym atutem szamponu jest to, że bardzo dobrze się wypłukuje. 


Już podczas kąpieli zauważyłam różnicę między szamponem, który używałam dotychczas a Szamponem od Aptus ORIPRU sierść była bardziej miękka w dotyku i bardzo ładnie pachniała. Byłam ciekawa jak po kąpieli będzie z czesaniem. Powiem Wam że jestem bardzo zadowolona a jeszcze bardziej nasza sunia chyba pierwszy raz tak szybko i łatwo udało mi się ją wyczesać gdyż odniosłam wrażenie jakbym użyła oprócz szamponu to i odżywki a zadowolony pies zadowolony właściciel nawet mąż zauważył różnice gdy sunia poszła do pokoju bo stwierdził że nie pachnie psem tylko bardzo przyjemnie.


Również na drugi dzień w świetle dziennym sierść wyglądała na czystą u była lśniąca i pachnąca. Szampon jest wart swojej ceny ja napewno zamówię pełno wartościowy produkt i Wam również polecam produkty do pielęgnacji zwierząt firmy APTUS.

Nowy adres strony internetowej zapraszam https://aptuspet.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz