piątek, 29 września 2017

Le Petit Marseillais Pielęgnujący Żel Odświeżenie Algi Morskie Minerały Morskie


https://web.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska/

Le Petit Marseilais wie jak rozpieszczać swoje Ambasadorki wraz z żelem pod prysznic dla mężczyzn przyszedł żel pod prysznic dla kobiet.Wcześniej miałam okazję przetestować Pielęgnujący Krem do mycia Nawilżenie Algi Morskie Biała Glinka,tym razem mam okazję przetestować Pielęgnujący Żel do mycia Odświeżenie Algi Morskie Minerały Morskie.

Algi dzięki swoim właściwościom znalazły szerokie zastosowanie w kosmetyce. Bogate w pierwiastki algi są chętnie wykorzystywane do produkcji kosmetyków. Jakie są rodzaje alg, jaki mają skład i dlaczego warto korzystać z produktów algowych?
Algi (inaczej wodorosty, glony) to rośliny wodne, które można spotkać w morzach, oceanach, jeziorach, rzekach, a nawet akwariach. Osiągają wielkość od kilku milimetrów do kilku metrów. Gromadzą niemal wszystkie pierwiastki, dlatego znalazły zastosowanie w produkcji kosmetyków. Dzięki swoim właściwościom algi są wykorzystywane w kosmetyce na różne sposoby.




Ponieważ od pierwszej kampanii jestem fanką wszystkich Żeli i Kremów myjących  Le Petit Marseillais w mojej łazience zawsze jest jakiś ich produkt i tak już zostanie na zawsze.
Jestem po ogromnym wrażeniem Żelu pod prysznic Odświeżenie Algi Morskie Minerały Morskie,ponieważ od dłuższego czasu chodzę na siłownię to własnie tam postanowiłam wypróbować żel.Po intensywnym treningu gdy człowiek jest spocony i nie ukrywajmy jego zapach jest nie ciekawy żel  Le Petit Marseillais sprawdza się idealnie. Po prysznicu moja skóra była odżywiona,miękka,gładka i co najważniejsze odświeżona tak jak bym nie ćwiczyła wcześniej właśnie takiego efektu oczekuję od żelu pod prysznic.
Niestety nie wszystkie żele odświeżające dają taki efekt i jest to denerwujące po użyciu żelu  Le Petit Marseillais miałam wrażenie,że moja skóra pachnie świeżością i czystością.Żel idealnie nadaje się dla kobiet,które prowadzą intensywny tryb życia jak i dla kobiet łagodnych.Polecam Wszystkim wszystkie produkty  Le Petit Marseillais do pielęgnacji ciała są grzechu warte.



1 komentarz:

  1. Też bardzo lubię tą morską serię. Genialny zapach. Nie wiem, czy widziałaś, że na rynek weszły też dezodoranty i jest między innymi morski :-)?
    http://www.le-petit-marseillais.pl/artyku%C5%82/nowa-linia-delikatnych-dezodorantow-le-petit-marseillais-0
    Próbowałam morskiego i brzoskwiniowego - oba super.

    OdpowiedzUsuń