czwartek, 28 września 2017

Le Petit Marseilias Żel pod prysznic drzewo Cade


https://web.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska/

Po raz kolejny mam możliwość uczestniczyć w kampanii z firmą LE PETIT MARSEILIAIS tym razem kampania jest jeszcze bardziej przyjemna niż ostatnio ponieważ uczestniczę w niej razem z moim mężem,który ma możliwość przetestować najnowszy ŻEL POD PRYSZNIC 3w1 CIAŁO TWARZ WŁOSY.
Drzewo Cade, czyli Jałowiec, popularny w Prowansji, jest ceniony za swój pachnący drzewem zapach. 
Olejek z jałowca posiada właściwości antyseptyczne i odkażające. Paproć znana jest z pełnych świeżości liści
To wyjątkowe połączenie składników które skrywa w sobie męską naturę. Mężczyzna pachnący paprociowymi nutami roztacza wokół siebie aurę bezkompromisowej jakości, której szuka wokół siebie i otaczającym go świecie. To zapach dla mężczyzny nowoczesnego, który łączy tradycję, nowoczesność z szybkim tempem życia. Żel łagodnie oczyszcza ciało, twarz oraz włosy. Po prysznicu skóra staje się nawilżona, włosy wzmocnione. Łatwa do spłukania piana pozostawia ładny i energetyzujący zapach. Żel jest przeznaczony dla każdego rodzaju włosów i skóry.
 Tak jak drzewa są symbolem stałości, długowieczności i mocy, tak pozyskane z nich olejki w pełni oddają ich charakter. Ciepłe, zmysłowe nuty są bazą najlepszych męskich zapachów. 


Po prysznicu skóra pozostaje odświeżona i nawilżona, włosy wzmocnione, a lekka i łatwa do spłukiwania piana uwalnia drzewny zapach dla miłośników intensywnych nut. Dawno nie spotkałam się z tak ładnym zapachem męskiego żelu pod prysznic,najważniejsze jest to że żel bardzo przypadł do gustu mojemu mężowi i sam ostatnio sprawdzał czy jest już dostępny w sklepie i stwierdził że będzie go kupować gdyż jest bardzo zadowolony z efektu pod wzięciu prysznica.I oto chodziło.SPRAWDZONE POLECAM WSZYSTKIM NOWOCZESNYM MĘŻCZYZNOM KTÓRZY CENIĄ SOBIE ŁADNY ZAPACH. 
.
https://ambasadorkalpm.pl/

9 komentarzy:

  1. Ja osobiście bardzo lubię żele tej marki zwłaszcza za zapachy :)
    Muszę kupić mojemu mężczyźnie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego żelu. Mój Mąż ma mięte z cytrusami i również się zakochał. Koniecznie muszę powąchać ten, który Ty dostałaś,

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Gratuluję udanej kampanii i zazdroszczę udziału, bo znam markę i jakość jej kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zapach najbardziej mnie zaintrygował z 3, które były do wyboru w kampanii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam swoje ulubione zapachy z tej firmy, męskich nie miałam okazji przekonać sie jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Ci się zostać ambasadorką LPM ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam serii dla mężczyzn tej firmy dlatego byłam bardzo ciekawa opinii! Sama lubię pachnące żele pod prysznic więc może i mój mąż się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ulubiona marka , ciekawa jestem czy męski tez sobie tak dobrze poradzi u mojego faceta jak u mnie damskie wersje

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych męskich nie znam, a z typowo damskich z Le Petite M. najbardziej lubię balsam do mycia:
    http://www.le-petit-marseillais.pl/artyku%C5%82/pielegnujacy-balsam-do-mycia-intensywne-odzywianie-maslo-arganowe-wosk-pszczeli-olejek
    Piękny różany zapach i bardzo skutecznie nawilża skórę, mimo że to przecież "tylko" kosmetyk pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń