czwartek, 1 czerwca 2017

LECH ICE ORANGE


Co może być  lepszego w upalny dzień jak nie zimne piwo i do tego słodkie,orzeźwiające i gaszące pragnienie,wydaje mi się że nic.


Takie właśnie jest PIWO LECH ICE ORANGE lekkie,orzeźwiające i gaszące pragnienie w sam raz na upalne dni,na spotkania ze znajomymi i jako dodatek do kolacji.
Do tego szata graficzna puszki zachęca do jego wypicia i rozkoszowaniem się delikatną pomarańczą w Piwie Lech Ice Orange nie jest w ogóle wyczuwalna goryczka która lubi występować w innych piwach(bardzo tego nie lubię) jak i zapach pomarańczy pozwoli nam rozkoszować się chwilą dla siebie.

Polecam i zachęcam Wszystkich do spróbowania PIWA LECH ICE ORANGE naprawdę warto nie pożałujecie.

https://testmetoo.com/

1 komentarz:

  1. naczytalam sie ,ze ble itp., ale bylam wczoraj u kolezanki i wlasnie mnie poczęstowala, bo tez sie dostala do kampanii.
    500ml to dla mnie bylo za duzo i taką puszkę piłam około 1,5h! ale smak dobry, zimny jest pyszny, ale jak juz miałam ciepły to sie odechcialo pić :P

    OdpowiedzUsuń