piątek, 30 grudnia 2016

https://www.facebook.com/Pod-skrzyd%C5%82em-Anio%C5%82a-1823076987975916/

Jakiś czas temu poznałam dzięki koleżance cudowną osobę w dzisiejszych czasach gdzie każdy goni za sławą i kasą poznać kogoś kto jest bardzo skromną osobą, która uwierzcie mi nie dowierza w swoje zdolności jest rzadkością. Taką osobą jest Asia, która jest naprawdę utalentowaną osobą ja Wam przedstawię tylko 1% jej twórczości i zarazem zapraszam na jej profil na Facebooku tam znajdzie inne jej pracę, które wykonuje ręcznie i z sercem.

Przedstawiam Wam Skrzata Zbycha i ręcznie robioną Kartkę Świąteczną, którą dostałam od Asi.
Zbycho tak spodobał się mojej córce, że nie chce go oddać. Zgodziła się tylko na sesję zdjęciową Zbycha i zaraz go zabrała.
Zbycho świetnie wkomponował się w wystrój pokoju córki i jak widać świetnie się u nas czuje.
Skrzata można również wykorzystać jako ozdobę chinki na której wygląda rewelacyjnie. Kochani zachęcam Was do zapoznania się z ofertą Asi.

1 komentarz: