piątek, 25 listopada 2016

Kawa Świeżo palona od MK Cafe Fresh















 Do testów wybrałam kawę Arabika Nutka kakao,brzoskwini i pieprzu nie żałuję swojej decyzji jest to jedna z lepszych kaw jaką piłam.Po otworzeniu opakowania w całym mieszkaniu unosił się zapach świeżo palonej kawy przypomniały mi się czasy dzieciństwa gdy rodzice musieli mielić kawę przed spożyciem zawsze podobał mi się ten zapach.W smaku kawa jest przepyszna mimo że zawiera pieprz nie jest on wyczuwalny kawa przyjemnie pieściła moje podniebienie i pobudzała zmysły.Wszystkim Polecam tą kawę.Dodatkową zaletą jest to że można zamówić kawę bezpośrednio od MK Cafe Fresh na ich stronce i można dobrać kawę według swoich wymagań.Strona jest bardzo kolorowa ale nie utrudnia to poruszania się po niej.Szybki czas dostawy kawy sprawia że wciągu dwóch dni od zamówienia możemy cieszyć się świeżo paloną kawą,co jest dodatkową zaletą,bo kawa nie leży nie wiadomo ile w hurtowni a później w sklepie.Wszystkim polecam szczególnie osobą,które lubią dobrą parzoną kawę i cenią sobie jej aromat.


1 komentarz: