poniedziałek, 24 października 2016

Rękodzieło Nitki

https://www.facebook.com/rekodzielo.nitki/


Kochani dziś chciała bym Wam przedstawić cudowną stronkę dziewczyny, która tworzy cudowne SZALE, BRANSOLETKI I OPASKI.

Wszystko jest z wysokiej jakości materiałów, które nie niszczą się podczas noszenia i prania. Dziewczyna tworzy komplety dla mamy i córki. Kolorystyka szali jest bardzo duża i na pewno każda znajdzie coś dla siebie. Osobiście zakupiłam szal dla siebie i córki i jestem bardzo zadowolona dosłownie do każdej kreacji pasuje, idealnie się układa nie ma problemu z rozłożeniem sznureczków. Tak mi się dobrze w nim chodziło, że gdy dałam go do prania to od razu wylądował na kaloryferze by rano był suchy i mogłam go założyć. Najfajniejsze jest to że nic nie stało się z materiałem, sznurki się nie splątały.








Ten kolorowy będzie następnym,który kupię jest CUDOWNY.


Z tego co widziałam na jej stronie robi również szale dla mężczyzn, które są też świetne i inne niż te, które znamy.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą Rękodzieło Nitki nie będziecie żałować ja się zakochałam w SZALACH I BRANSOLETKACH, ORAZ OPASKACH. JEST TO NOWOŚĆ NA RYNKU.


Świetne jest też to, że szalami można cieszyć się przez cały rok ponieważ w ofercie są też szale milutkie cieplutkie na zimę. 

Oferta i kolorystyka jest tak ładna, że nie wiedziałam, które zdjęcia dodać więc dodaję wszystkie oglądajcie, podziwiajcie i zamawiajcie.

Niech dzięki Rękodzieło Nitki świat stanie się bardziej kolorowy. 
Dziewczyna robi rzeczy całym sercem i to co dziś Wam zaprezentowałam jest czubkiem góry sami sprawdźcie odwiedzając jej stronę. 

2 komentarze:

  1. Cudne szale. Sama też mam nie jeden od Rękodzieło Nitki i jestem z nich bardzo zadowolona��

    OdpowiedzUsuń