środa, 12 października 2016

Maszynki Dorco z 6 ostrzami

https://www.facebook.com/maszynkiDorco/?fref=ts

Zawsze powtarzam,że jest mało rzeczy które mogą mnie zaskoczyć, a jednak gdy zobaczyłam Maszynkę Dorco otworzyłam aż buzię ze zdziwienia naprawdę nie widziałam jeszcze takiej maszynki.
Byłam bardzo zaskoczona pierwszy raz widziałam maszynkę z 6 ostrzami,które są lekko oddzielone od siebie i są ruchome do tego ruchoma główka. Myślę sobie będzie jazda pod czas golenia. I tu szok gdyż już raz miałam Maszynkę Dorco do testowania i byłam MEGA ZADOWOLONA Z NIEJ . 
Ta przeszła moje oczekiwania na temat maszynek ponieważ dużo większa powierzchnia ostrzy sprawia,że golenie jest wygodniejsze, łatwiejsze i szybsze. Poważnie jest tak wygodna w użyciu, że golenie stało się przyjemnością a nie obowiązkiem każdego dnia, do tego wygodna i praktyczna rączka sprawia,że nawet najtrudniejsze miejsca do golenia są idealnie ogolone. Dodatkową zaletą jest jej opakowa,które można przymocować do ściany w dowolnym miejscu w łazience nie zależnie czy mamy wannę czy prysznic. 

Od teraz nie muszę się zastanawiać gdzie położyć lub schować maszynkę po goleniu nóg, uchwyt ma też tą zaletę że maszynka wyschnie sama. 

Moje nogi i pach POKOCHAŁY NOWĄ MASZYNKĘ, która ma wymienne ostrza.
POLECAM WSZYSTKIM PANIĄ TEN MODEL MASZYNEK NAPRAWDĘ JEST REWELACYJNY. 

1 komentarz:

  1. Może wypróbuję, obecnie używam innej ale szukam ideału, szczególnie po tym jak się zacięłam tak jednorazówką że zostanie blizna. Uchwyt mam powieszony taki uniwersalny do maszynek i jest to ekstra rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń