piątek, 11 marca 2016

https://www.facebook.com/Domowa-Apteczka-1466488393654915/

01.03.2016 napisałam do Domowa Apteczka na Facebook z prośbą o próbki tranu,który mają w swojej ofercie,po tygodniu dostałam nie tylko próbki ale i całe opakowanie tranu do domu byłam bardzo miło zaskoczona tym faktem.Wszyscy pamiętamy smak tranu z dzieciństwa tłusta oleista śmierdząca substancja,którą faszerowali nas rodzice.Wielu z nas do dziś na słowo tran dostaje gęsiej skórki i ma odruch wymiotny,ktoś by powiedział takie były czasy i takie były produkty w aptekach i zgodzę się z nim,tak właśnie było.Teraz dzięki Domowej Apteczce mamy możliwość zakupu Tranu smakowego w dwóch pysznych smakach Soczyste Mango i Brzoskwinia oraz Smakowita Malina,którą mam okazję testować.Zaskoczyła mnie konsystencja,zapach jak i smak Tranu,jest słodki ma przyjemny zapach i różowy kolor co jest jego dodatkowym atutem.Mnie smakowała nie przypominał tranu z dzieciństwa,przyszła kolej na córkę obawiałam się trochę jej reakcji bo z dziećmi różnie bywa,ale nie córka wypiła łyżkę Tranu i czekała na jeszcze jedną musiałam jej wytłumaczyć,że ten Tran jest tak opracowany,że jedna łyżka wystarcza na dzień.Z ulotki którą dostałam wyczytałam,że mają również tran w kapsułkach czyli dla każdego coś miłego i zdrowego.Polecam Wszystkim zakup Tranu z Rekina Grenlandzkiego w Domowej Apteczce,na pewno dzieci go pokochają i z chęcią będą go piły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz