wtorek, 26 stycznia 2016

Karnawał w pełni i nasze włosy poddajemy różnym stylizacją w ruch idą pianki,żele, gumy, lakiery i inne specyfiki utrwalające fryzury. Tylko co po tem jakim szampanem umyć włosy, jaki szampon dokładnie oczyści włosy i skórę głowy!?!? Ja znalazłam taki szampon z firmy Joanna jest to szampon oczyszczający po różnych zabiegach fryzjerskich.
 Szampon rewelacyjne oczyszcza włosy ze wszystkich zabrudzeń jak i wszytskich specyfików do stylizacji włosów. Włosy są czyste, świecące, miękkie w dotyku i bardzo ładnie pachną . Ładnie się układają i rozczesują. 
Szamponu nie dostaniemy z żadnej drogerii lecz w hurtowni fryzjerskiej ,ale za to w przystępnej cenie ja za mój zapłaciłam 12zł. za litrowe opakowanie,szampon jest tak wydajny,że z pewnością wystarczy na bardzo długo. Szamponu jednak nie należy stosować zbyt często szczególnie na farbowane włosy, ponieważ wypłukuje kolor,można go stosować sporadycznie co nie ujmuje mu jego właściwości  i zalet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz