piątek, 29 stycznia 2016

Chciała bym przedstawić kolejny produkt firmy Joanna,który dostałam od męża na Mikołaja, ponieważ farbuję włosy i zawsze narzekałam na szampony do włosów farbowanych niestety nie zawsze byłam zadowolona z tych szamponów. Gdy byłam kiedyś w zakładzie fryzjerskim urzekł mnie zapach szamponu jakiego używała fryzjerka po farbowaniu. Był to zapach świeżych wiśni takich jak są latem zaraz przypomniało mi się lato. Zapytałam się co to za cudo i gdzie można kupić jakie było moje zdziwienie gdy okazało się, że jest to szampon do włosów farbowanych z firmy Joanna do tego maseczka o równie cudownym zapachu wiśni. Jak to bywa z nami kobietami wróciłam do domu i zaczęłam mężowi wiercić dziurę w brzuchu, że ja też chcę taki szampon i stało się dostalam na Mikołaja moja radość była ogromna ponieważ jest to szampon profesjonalny taki jak w zakładach fryzjerskich,gęsty, pieni się nie jakaś woda. 
 Po tym szamponie włosy są miekkie,ładnie pachną,mają ładny kolor,łatwo się rozczesują i nie elektryzują się, 
 Używam go do codziennej pielęgnacji włosów mimo, że farbowałam włosy przed Świętami i mam już odrosty kolor włosów nie jest wypłukany,włosy nie są matowe i ładnie wyglądają. Polecam zastosować razem z szamponem Maseczkę do włosów farbowanych z tej samej serii o równie zniewalający zapachu wiśni 
Produkty firmy Joanna wyróżnią się od innych produktów tym że są gęste i bardo wydajne. Jedno opakowanie wystarcza na około 2 miesiące przy częstym stosowaniu do tego niska cena pozwala w profesjonalny sposób dbać o włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz