sobota, 31 października 2015

http://www.joanna.pl/

Firma Joanna ma w swojej ofercie różnego rodzaju kosmetyki do włosów i ciała.Ostatnio pojawiła się nowość do włosów Keratyna Krem do Laminowania,w salonie fryzjerskim zapłacimy fortunę za tę przyjemność,Firma Joanna wyszła na przeciw naszym oczekiwaniom i udostępniła nam ten środek w niskiej cenie.
Keratyna Krem do Laminowania jest bardzo prosty w użyciu i skuteczny.
Regeneracja i odbudowa
Twoje włosy puszą się,kruszą i łamią?Są szorstkie,źle się rozczesują,brak im witalności i zdrowego wyglądu?Zregeneruj je produktami z keratyną stanowiącą podstawowy budulec włosów.Krem do Laminowania zawiera innowacyjny kompleks keratynowy,który rozpoznaje najbardziej uszkodzone miejsca na powierzchni włosa aby je wzmocnić i uzupełnić ubytki keratyny.Dzięki niej włosy są chronione i odbudowane dzień po dniu i zdrowsze.Nowoczesna receptura kosmetyku pozwala w szybki i nieskomplikowany sposób uzyskać efekt prostych i gładkich włosów.
Sposób użycia:
1.Dokładnie umyj włosy szamponem Keratyna Joanna,osusz ręcznikiem i rozczesz
2.Rozprowadź równomiernie odpowiednią porcję kremu i rozczesz
3.Załóż na głowę czepek foliowy,przykryj ręcznikiem i pozostaw na 10-15 minut
4.Dokładnie spłucz i wysusz przy pomocy suszarki,używając grubej szczotki okrągłej lub płaskiej 
5.Aby podkreślić efekt końcowy - można użyć prostownicy.

Mój zestaw Szampon Keratyna, Krem do Laminowania,czepek,suszarka i prostownica.

Moje włosy przed zastosowanie Kremu do Laminowania

nie są w najgorszej formie pomimo farbowania i rozjaśniania

Tu włosy po zastosowaniu Szamponu Keratyna i Kremu do Laminowania.
 Włosy wysuszyłam suszarką  i użyłam grubej okrągłej szczotki efekt już jest zauważalny włosy nabrały blasku nie elektryzują się,są miękkie w dotyku.
 Jednak po użyciu prostownicy włosy wyglądają jak po wizycie w salonie fryzjerskim są proste,ładnie się układają i podkreślają kształt fryzury.
 Prostując włosy dzieliłam je na cienkie pasma i tak prostowałam,mam gęste włosy i dla uzyskania lepszego efektu tak robiłam.Myślę,że osoby mające cienkie włosy nie muszą się tak trudzić.
 Efekt końcowy zaskoczył nawet mojego męża,który stwierdził,że gdyby nie widział moich zabiegów w łazience nigdy by nie uwierzył,że Krem do Laminowania włosów tak zadziała.
Na rynku jest dużo środków pielęgnacji włosów,lecz ja uważam,że trzeba wspierać polską markę,która jest nie droga i ma rewelacyjne produkty do włosów i ciała.Joanna-Kosmetyki do włosów i ciała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz