środa, 14 października 2015

http://www.trnd.com/pl/ Kolejny projekt uważam za rozpoczęty mnie się nie udało dostać ale dostał się mój mąż.Z tego co mi opowiadał na gorąco przez telefon to oboje z córką są zachwyceni Nową Przekąską Serową,ale jak to bywa każdy ma swój smak i będziemy musieli poczekać na opinie innych smakoszy.
Ponieważ moje dwa głodomorki nie umiały się doczekać aż przekąska się rozmrozi wpadli na genialny pomysł ich roztopienia
Testowanie już trwa w najlepsze

 Córka tak przepada za Cheese Snack,że co chwila widzimy ją z paluszkiem w ręku,nie umie się im oprzeć znikają w zaskakującym tempie.
Gdy wychodziła do szkoły również nie umiała się zdecydować które są lepsze i zabrała oba smaki i podzieliła się z koleżankami i kolegami w szkole.
 Ach ten nasz łakomczuszek najważniejsze że jej smakują,nasza córka uwielbia wszystko co jest z mleka i naturalnych składników.

6 komentarzy:

  1. Otrzymałem od Małgorzaty 2 paczuszki "Serowej przekąski" jako "Serowy maniak" stwierdzam że memu podniebieniu przypadły do gustu takie przekąski i mogę z pełną świadomością potwierdzić że to jest PYSZNE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Udało mi się dostać do testowania pysznej serowej przekąski Cheese Snack oba smaki bardzo przypadły mam i naszym znajomym do gustu.Tego bloga prowadzi moja żona i pod nim będę komentował rozmowy z testów o Serowej Przekąsce Cheese Snack.Żona pomaga mi w projekcje i rozdaje Serowe Przekąski :-) ,które są PRZEPYSZNE ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam baaaardzo smakują. Najważniejsze dla mnie jest to, że w składzie nie ma ani grama chemii. Polecam dla dzieciaczków na drugie śniadanie - zdrowe i pożywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli drugie śniadanie to tylko Cheese Snack pożywna serowa przekąska z naturalnych składników to jest to co tygryski lubią najbardziej polecam wszystkim łasuchom lubiącym ser.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekąski serowe przetestowane. Cheese Snack Ketchup o bardzo delikatnym smaku keczupu,dobre dla osób które lubią takie smaki. Dla mnie najlepsze są Cheese Snack Orginal i te POLECAM. Są po prostu przepyszne,smaczne i ten delikatny smak żółtego sera sprawiają że jeszcze nie raz je kupię. Testowanie uznaję za bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serowa przekąska Cheese Snack dla dzieci jest pyszna i smakowita ,my dorośli chętnie się nią zajadamy.Moim dzieciom bardzo posmakowała, starsze bierze nawet do szkoły jako przekąskę na drugie śniadanie.

    OdpowiedzUsuń