wtorek, 13 października 2015

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured

Drogi Ambasadorze!
Witamy w kampanii płatków owsianych Nestlé CHEERIOS OATS! Paczkę Ambasadora kurier dostarczy do Ciebie na początku przyszłego tygodnia. W poniedziałek otrzymasz od nas oddzielnego maila z informacją o dostępnych w Twojej Strefie Eksperta materiałach informacyjnych.
W paczce otrzymasz od nas:
  • 3 opakowania Nestlé CHEERIOS OATS
  • 3 opakowania Nestlé CHEERIOS OATS z cynamonem
  • ulotki dla znajomych
  • torebki papierowe do podzielenia się płatkami ze znajomymi (przesyp do nich mniejsze porcje)
  • naklejki do zaklejenia torebek



Liczymy na Twoją aktywność podczas kampanii.
Życzymy Ci przyjemnej kampanii. Kolejna świetna kampania.
 Paczuszka dotarła zaskoczyła mnie wielkość torebek gdyż są to pełno wartościowe opakowania po 400 gram.
 Opakowania zachęcają do zakupu są kolorowe ale za razem czytelne i zawierają wszystkie potrzebne informacje dotyczące produktu.Na pewno przyciągną wzrok ma półce sklepowej.
 Po rozpakowaniu przygotowałam próbki do rozdania i przetestowania dla znajomych i rodziny.
 Stwierdzam jedno właśnie znalazłam świetną przekąskę na wieczór przed telewizorem.Musze stwierdzić że #ChrupiacePlatkiOwsiane skradły moje podniebienie są rewelacyjne jako przekąska na sucho jak i z mlekiem.Najważniejszą rzeczą jest to że nie trzeba dodawać cukru lub miodu,mają bardzo wyrazisty smak.Nasza córka zaraz po spróbowaniu na sucho stwierdziła że nie chce innych płatek na śniadanie tylko te.
 Mąż,który również dostał się do kampanii odwiedził znajomych w byłej pracy i rozdał próbki by mogli wszyscy spróbować tych pyszności.
U mnie w pracy nawet nie mogłam zrobić zdjęcia tak bardzo kolega chciał się dobrać do nich po rozmowie ze mną na temat Chrupiących Płatek Owsianych.
 Z czystym sumieniem polecam wszystkim CHRUPIĄCE PŁATKI OWSIANE.


3 komentarze: