środa, 14 października 2015

Dziś z innej beczki uwielbiam testować różne kolory farb do włosów ale wierna jestem tylko jednej marce jest to Joanna.Osobiście uważam że jest jedna z lepszych firm na Polskim rynku jeśli chodzi o farby.Pokażę Wam efekt mojego wczorajszego farbowania po wymieszaniu dwóch Farb Joanny dla mnie efekt końcowy jest po prostu boski.
 Zakupiłam te dwie farby i byłam bardzo ciekawa efektu końcowego.
 Tutaj jeszcze przed farbowaniem muszę zaznaczyć,że farbą podkładową również była Joanna Intensywna Czerwień półtora miesiąca temu nakładana,i nawet się tak bardzo nie wypłukała jak jest to z innymi farbami.
 Efekt końcowy jak dla mnie BOSKI,oczywiście każdy ma swoje zdanie i również w tym przypadku opinie będą podzielone ale to mnie ma się podobać a ja KOCHAM FARBY JOANNA

 Najważniejsze,że mężowi się też podoba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz